אלקין על ההסכמים הקואליציוניים: "מישהו משקר לציבור"

אסתי פלד 1 Comment on אלקין על ההסכמים הקואליציוניים: "מישהו משקר לציבור"

שר השיכון היוצא זאב אלקין לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": "אנחנו מייצגים ימין ליברלי כמו שהיה בימי בגין. רוב הציבור בחר בנתניהו ואנחנו מקבלים את זה, הולכים בראש מורם לאופוזיציה" | האזינו

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר השיכון היוצא זאב אלקין מהמחנה הממלכתי לאבי מימרן ב"מהדורה המרכזית": על מחירי הדיור: "המשך המדיניות שהתחלנו תוביל להורדת המחירים, אם זה ייעצר העלייה תימשך. כל המומחים אומרים את זה".

במענה לשאלת מימרן אם הוא מאמין להפחדות התקשורת מפני הממשלה אמר: "מי שדאג לשיח הזה של הפחד ממה שיהיה זה ההדלפות שהיו כל הזמן, וצורת הניהול של המו"מ עם ההצהרות המתרברבות" הסביר. "אני הייתי בחדרי מו"מ מטעם הליכוד, דרישות כמו שהיו הפעם לא היו בפעמים הקודמות".

"ראיתי את רשימת החוקים שצריכים לעבור לפני התקציב ואין אפשרות להעביר אותם עד אז. רק אם האופוזיציה תיעלם, ואנחנו מתכוונים להישאר. מישהו כאן משקר לציבור" הוסיף השר היוצא.

"נתניהו מתנהל באופן שונה ממה שהיה בשנים האחרונות. אנחנו לא פרשנו בגלל נתניהו, פרשנו בגלל סיבה אידאולוגית. אגב, אני מאחל לו שייצא זכאי במשפט" אמר. "אנחנו מייצגים את מה שהיה פעם בליכוד הקלאסי. אנחנו מייצגים ימין ליברלי כמו שהיה בימי בגין. רוב הציבור בחר בנתניהו ואנחנו מקבלים את זה, הולכים בראש מורם לאופוזיציה".

"שניהלתי מו"מ מול החרדים הבסיס היה סטטוס קוו. אף אחד לא רצה שישתנו דברים. עכשיו מה שהולך להיות זה שינויים דרמטיים בסטטוס קוו. אני מכיר נתניהו הוא לא באמת מסכים לזה, ולדעתי חלק מהדברים האלו מזיקים לחרדים".

האזינו:

 



1 תגובות

מיין תגובות